Onsdag 2012-03-14

Underbara dag!
Tog ledigt från skolan idag pågrund av att jag inte fick någon sömn alls inatt, Hampus är sjuk så han blev man väckt utav halv fem i morse för att stackaren ville att jag skulle ta hand om honom/tycka synd om honom och så klart visa min kärlek. Så go är han!
Stannade även hemma pågrund av ont i huvudet och förskylningen som börjar komma igen. Trots att jag tog ledigt blev det inget kryande, det första jag gjorde när jag kom hem vart att dra upp Martina ur sängen så åkte vi och åt på spånstad sen tog vi oss en runda till oskarström där vi hälsade på på vår gamla skola, vart med på några lektioner och tramsade mest runt, vart så kul där! Man kände sig så liten igen! Vi vart där iallafall i någon timma sen åkte vi och köpte glass och satt ute i det härliga vädret och pratade om allt och inget!
Herre gud vad jag skriver på! Men så har min dag sett ut och den har vart så härlig! Nu ska jag fixa lite med skolarbeten sen ner till en vän. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0