Torsdag 2012-06-21

Förlåt Förlåt för min dåliga uppdatering...Gjorde inlägg igår men varje gång jag vart halvt klar med ett inlägg ville inte mitt internet vara med mer så det gick inte publicera och inläggen försvan så otoliga jag sket i det!
 
Gårdagen vart i varje fall hur fantastiskt skön som helst! Började dagen i stan med Linnéa sedan åkte vi till Oskarströms bad där vi mötte upp Hanna, Emma, Anders & Simon. Vi låg mest i solen, dem badade lite.. Suger att jag är sjuk.. Halsen är inte riktigt med mig.. Så stannade uppe i solen medans dem njöt av ett dopp i det blå...Färg har jag i varje fall fått och jag känner mig mer levande nu så att säg, he he he! Dagen avslutades med Film och mys hemma hos Hanna. Så en bra och avkopplande dag hade man! 
'
Nu ligger jag hemma och latar i sängen, funderar på att lägga mig ute i solen lite men det överväger med att åka in till stan, lade undan lite kläder från igår som jag hade tänkt att ta en extra titt på idag och även vara en bra vän och göra några ärenden åt min sjuke vän Ronja.. Vi får se hur jag gör! Nu ska jag i varje fall få i mig något att äta! 

 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0