Torsdag 2012-06-07


Omg... jag suger lite alltså....Sorry för dålig uppdate! Men har haft fullt upp med firande och festande! Jag kan ju säg att jag har haft en jävla bra start på mitt sommarlov, SJUKT bra start!! Tänker inte göra värsta bomb inlägget men skriver lite kort om mina dagar!
I Tisdes hade jag först tankarna att bara ligga hemma och dega men så blev det inte! Jag & Ronja tog oss ut till Östra stranden där killarna från "örnen" skulle ha sin sista fest alla tillsammans innan de tar studenten. Där satt vi och hade det trevligt, det vart misshandel, maskerad och det slutade med att vid tolvslaget stod alla upp och sjöng "jag må hon leva" för Bästa Ronja som fyllde år! Sedan vart det tårtkrig!! Åh halledar vad kul vi hade!!
Onsdagen(igår) då vart det firande med god mat och tårta hemma hos Ronja med hennes släckt och vänner sedan vart det utgång! Blev även en sjuk kväll där!
Torsdag.. Idag vart jag, Ronja, Amanda & sara ute och åt även där lite firande för ronja. Nu sitter jag hemma med Ronja och är taggade för alla stundenter imorgon!! Wohooo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0