Tisdag 2012-06-19

Tror mitt hjärta stannade till lite nyss.. Nya Blogg.se skrämde skiten ur mig.. Nej men jag kan la säg att jag är inte så förtjust av förändringar, kanske beror på att jag är så slö på att lära mig de nya men men.. Snart har jag la vant mig?! Jaja, har i varje fall haft en bra start på dagen!  Att vakna upp hos min själsfrände är det bästa som finns.. Hon sprider en sådan lycka!.. Så nu så här fint efter frukosten ska jag gosa ner mig bredvid henne och vila lite, är så sjukt slö!
'
Om någon timma åker jag in till stan.. Igentligen skulle jag vart i stan för någon timma sedan redan och mött upp Linnea efter jobbet men jag låg o sov... Ångest! Får ta och ringa henne! Blir i varje fall solning och fika i stan sedan, Mys!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0