Måndag 2012-06-04

Tog mig en jävla sovmorgon...
Men ja vad ska man säg, sommarlovet har praktiskt taget kommit så då kan man ju ta en lite längre sovmorgon någon gång ibland?! Delvis har jag ändå inget planerat idag ska nog ba... Ah jag vet inte?!
-
Things To Do Today...
1. Get up..
2. Survive..
3. Go back to bed...
Igår vart vi ju som sagt och kollade på de som gick på röda mattan in för balen.. Dock hann vi aldrig se några utav dem vi kom dit mest för att kolla på .. Vi blev allt för rastlösa så tillslut sprang vi runt som yra höns och kramade om några utav de snyggingar som hade gått, sedan runt sju åkte vi hem..


Min otroligt vackra vän igår på balen!! Rebecka min Sessa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0