"Be strong" a phrase that is easy to say, but a hard thing to do when your heart is broken..

I know your in a better place now, but I wish that I could see your face, I know that you're where you need to be even though it's not here with me. I still shed a tear every once in a while. And even though it's different now you're still here somehow. My heart won't let you go And I need you to know that I miss you!

Pappa skulle ha fyllt år nu på söndag & att personen som fanns för mig som mest när pappa gick bort kommer ner till halmstad nu till helgen, det med att det har hänt en massa tråkigheter med henne vilket gör mig ännu mer orolig.. Är inte redo att förlora en till person som står mig så varmt om hjärtat... Sedan kommer släckten från pappas sida ner nu till helgen.. Jag älskar dem så men just nu vet jag inte om jag känner så stor lust att träffa dem.. Det är redan så mycket som hänt och som kommer hända.. Saker jag själv ställt till med och andra saker runt om.. Just nu känner jag bara en stor klump i bröstet och jag vill bara bort.... Detta är la bara en sådan jobbig period som alla har då och då, vem vet imorgon kanske jag vaknar upp igen och känner styrkan jag själv har fått bygga upp under dessa år.. men just nu känns allt hopplöst... Jag har klarat det förr så varför inte nu? ..
'
Detta kanske inte är det roligaste inlägg men jag känner att jag behöver skriva av mig lite... Nu ska jag snart möta upp en vän som jag vet alltid kan få mig må bra! Tackar gudarna för att jag fått de vänner jag har idag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0