Torsdag 2012-07-19

Good morning!
Här är i huset är alla pigga o glada.. ja nästan alla i varje fall!.. Martina åker till öland och jag har nu höjt volymen till max, dansar runt i huset & väntar nu på att de andra ska vakna. 
.
Funderar på vad jag ska göra idag, Hade velat ta mig in till stan och fixa lite med banken, alltid krångel med min bank.... Sätta mig på ett fik och bara mysa men man vet ju aldrig med vädret, ena timmen är det strålande sol och andra så regnar det! Just nu är vädret i varje fall grått och tråkigt och jag känner mig de samma så har inte så stor lust att vistas i stan.. Så det blir la till att bara vara hemma, Linnea kommer kanske upp och hämtar mig sedan så blir det en vända till henne så lite sällskap får man i varje fall! 
Jag o min looppaa! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0