Söndag 2012-07-29

God Afton!
Igår blev det en vända hem till Rebecka(korven) sedan körde jag och hon på utgång, solo! Bortsett från alla sliskiga personer som trodde att dem skulle få hem en trots att man visade minsta instresse så hade jag en bra kväll! om man verkligen visar en att man inte vill hur svårt är det så att gå där ifrån?! Vissa är bara så pain in the ass... Jag hade ju liksom skämts om jag hade försökt "flörta" med en person som ignorerade mig totalt?! smått irreterande... JA! Inne i stan mötte vi på Alexandra och carro, det blev lite drama men det löste sig till slutet! Runt stägning tog jag och alex taxin hem.
Förlåt för de tråkiga dåliga bilderna men har inte haft kameran med mig något alls på senaste! Så ni får nöja er med mina instagram bilder! 
Nu ska jag och min sletna kropp lägga oss i ett bad och sedan får jag se vad dagen har att komma med! pusss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0