Söndag 2012-07-08

Jag har sugit på att blogga men har inte haft den blekaste aning om vad jag ska blogga om och sedan har jag bara gjort det jag alltid gör.... Inte direkt något att läsa om? Men jag ska försöka vara lite mer här nu och även skriva om annat!
.
Jag kan ju ta o börja med att skriva om min helg?! Fredagen vart stressig i sin början men sedan satt jag hos min käre vän Linnéa och drack med trevligt folk! Kvällen avslutades med att jag mötte upp ett gäng andra vänner och drog in till stan! Lite dött vart det ute men kvällen vart bra ändå! Festade ju med självaste captain morgan
.
Igår hade jag hel dag med Rebecka, vi tog oss in ganska tidigt på dagen då vi gick lite på stan sedan tog vi och lunchade på bakfickan satt där en stund och då bestämde vi oss för lite bio mys! Så vi gick och kollade på Ice age 4 ännu en gång, eller ja andra gången för min del....... Sedan åkte vi hem till min barndomsvän babblade bort hela kvällen om allt och inget och sedan somnade jag gott hemma i min egna säng! 
Så otroligt jävla gott!!!
.
Fler bilder från helgen kommer  även fler bilder från Peace and Love är på g! Nu ska jag ut och röra på mig! Pusss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0