Onsdag 2012-07-11

God Afton!
Har vart uppe ett bra tag så något slöande i sängen idag blev det inte! Känner mig rätt duktig för enda sedan jag vaknade har jag städat, tvättat och donat! Kände att det vart på tiden nu, mitt rum vart så sjukt jävla äckligt! Förstår inte varför jag inte gjort något åt det tidigare... Kan bero på att jag aldrig är hemma? Men nu ska det bli ändring på det! Och jag som kikar runt på lägenheter nu tror jag hittat en som jag ska kika lite närmre på!! måste ju hålla det rent och så då om jag ska bo själv! Ingen "ungkarls" lägenhet ska det bli här inte!
.
Nu ska jag fortsätta här & ringa och boka tid för mitt hår! Behöver klippa det slitna nu och funderar även på att slinga det ljusare. Imorgon blir det förmodligen till att fixa till naglarna med! Gottans!!
Rebecka & jag i falun!
En utav de mysigaste städer jag har vart i! Vi besökte även en hobbit by! Hehe... Vill tillbaks!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0