Måndag 2012-07-09

God dag!
Kom precis ut ur duschen, springer runt som en förvirrad höna och försöker hitta något att ha på mig. Idag ska jag ha hel dag med Andrea hade jag tänkt, om en timma åker vi in till stan för att först fixa lite ärenden och fixa lite med banken. Det har bara vart en massa krångel sedan jag fyllde arton så nu ska det fixas annars förblir jag pank typ.... Så jag får hoppas på att det löser sig annars tar jag och byter bank! 
Vart även ett tag sedan det blev något nytt köpt till garderoben så en liten shopping runda får det nog allt ta och bli med! Eh... Ja så kommer min dag se ut! Nu ska jag fixa mig lite sedan in mot staden! 
Jag i fredes... 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0