Måndag 2012-07-02

Efter en vecka på peace and love är jag nu till baka!
Vi har haft ett jävla skit väder, endast några få dagar med sol, dyngsura tält, illa luktande saker, bajamajor, skräpmat, svettiga folkmassor, kalla nätter, sömn brist, förkylningar, smärtor.. Men vi hade då allt så sjukt bra människor vid våran sida, underbar musik, grymma artister, mäktiga shower, sjukt ös, sjuka fyllor, tattueringar, störda påhitt, Peace and Love vart så sjukt jävla grymt! Tack för denna veckan!


 

Nu är jag tillbaka efter en vecka från peace and love som ni kanske förstod.. Det har varit så sjukt jävla grymt! Men efter en lång veckas sovande i blöta tält kan jag inte säga mer än att det vart underbart att få sova i sin säng inatt!! Om jag beger mig dit nästa år tar jag in på hotell kan jag ju säg!

Nu ska jag ta på mig och gå en lång runda sedan kolla in vilket gym som lockar mig mest, även skriva upp ett kost schema... Efter en vecka med alkohol och skräpmat mår min kropp nog inte så bra...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0