Lördag 2012-07-28

Nattens utgång resulterade huvudvärk de lux och lite andra goheter! Jag som aldrig blir bakis?!?!! haha.... Nej usch idag mår man kan jag ju säga! Vart ett långt toa besök så lite bättre har det la blivit.. Ska försöka piggna till lite och sedan dra mig mot oskarström där festligheterna fortsätter! Untz untz....

Gårkvällen började hemma hos Linnéa med henne och Andrea, vi fixade oss trallade runt och drack sedan bar det av till stan! Vi höll oss bara inne på BoB och Corner, senare på natten vart mina vänner helt plötsligt borta och jag vart la rätt dragen så då bestämmde jag och en annan vän som jag träffade ute senare att vi skulle ta in på hotell men på Mårtenssons fanns det inga rum lediga så tog orken slut så det slutade med att vi satte oss och hoppades på bättre tider, ingen kunde ringa efter taxi heller... Men det löste sig tillslut och jag vart hemma runt fem inatt... Hur ska jag klara denna kvällen också?! Är helt slut! gaaaaaahhh...........Nej nu kör vi! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0