Fredag 2012-07-27

Mitt dåliga bloggande fortsätter.....Sorry

Sommaren har varit här och hälsat på hela veckan! Jag har spenderat min vecka med sol & bad på badet i oskarström med mina vänner. Har även haft Amelie "boende" här i några dagar, så mys! Idag ska jag och Linnéa lägga oss på furran och njuta utav solen för i helgen ska det tydligen bli sämre väder? tråkigt... Har i varje fall dagen lite smått planerad! Om en liten stund bär det av till oskarström som sagt och senare idag ska jag in till stan och träffa mamma lite! Ikväll blir det utgång med frugan, Emil, Andrea och förhoppningsvis Linnéa och annat gott folk!
Älskade sommar♥


 

Har inte fotat något med kameran den senaste veckan tråkigt nog men här är några bilder från min instagram! Bara bläddra och se.. Följ mig gärna @etornqvist heter jag där! Pusss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0