Söndag 2012-01-01

Gott Nytt år på er kan jag ju börja med att säga!
Jag hoppas att ni alla hade en lika vild kväll som jag igår! Vi började dricka hemma hos en vän i Oskarström, vi var där till ett-två kanske sen åkte jag och några vänner vidare hem till gabb där vi festade natten lång, minnet blev suddigt där hos gabb men vafan det var det värt de var ju nyår! ;)
Min första dag på detta året började bra men självklart ska allt vändas och bli till en utav dem jobbigaste eller rättare sagt mest irreterande dagen.. Alltid samma tur?
Men nu ska jag inte skriva om en massa kärleks trams.. Nej jag ska vara glad, vara glad över de fina vänner jag har och att jag ännu har ett bra liv. Nu klär jag av mig naken och dansar in i duschen! Blir nog en vild natt till ikväll!
Bilder av min vilda natt igår kommer! Puss
Jag igår under kvällen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0