Onsdag 2012-01-25

Hej på er alla!
Har inte haft något speciellt att skriva om här, ut torkad blogg.. Men nu sitter jag i skolan och har absolut ingenting att göra så tänkte skriva lite här, inte direkt för att torkan är borta men..
Igår frågade pojken min när vi skulle ta och fixa våra tattoos så nu är jag helt insatt i vad jag ska göra.. Kan ju inte bestämma mig med vad jag ska börja med. Jag vill ha en text på axlen (-men vad det ska stå vet jag inte-) jag ska ha en tatuering tillgänglad åt min saknade far(-men vågar inte göra den för känns som att hos vem jag än gör den kommer den inte bli perfekt-) jag vill även ha ryggen med en ända stor tattoo (-so fucking sexyy!-) jag vill även ha en tatuering på röven men vafaan .. inget jag vill börja med som min förste tattoo liksom ?
besluut ångest! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0