Fredag 2012-01-20


God Morgon världen!
Vaknade för ett tag sen utav att solen lös så fint in. Så jag gick upp gjorde mig lite te och satte mig sedan i det fina snö vädret! Blev lite besviken när man såg solen lysa men så vart det snö ute också, men det är mysigt och fint ändå ..
Ja.. Men idag är det fredag! Vad står på schemat en sådan här fin dag då ? Jo att krya och bli frisk hade jag tänkt.. Linnea smsade innan och vill då göra något ikväll, blir la att vi tar det lugnt med tanke på hur jag mår, men om jag blir lite.. Lite bättre tills ikväll kanske man kan ta sig ut lite ! 
Nu ska jag tappa upp ett bad och lägga mig där så får jag se vad som händer ikväll! Puss sålänge


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0