Tisdag 2012-02-28

Hej där ute!
Har vart kass på att blogga de senaste dagarna! Haha har totalt glömt att jag äger bloggen typ, anledningen till att det blev ett inlägg nu är nog mest på att min gulle till pojkvän skickade mig ett sms igår där det stod " Tänkte påminna dig, du har glömt att blogga" haha gulligt?
Har dock inte så mycket att skriva, min dag har sett ut så att jag försov mig och åkte till skolan alldeless för sent därefter vart jag i stan och tog mig en solstund. Min kväll avslutades med en fika och möte med tjejerna i vårt dance crew och Kalle på Robert's. Ytterst trevligt! Vi planerade hur våran show skulle avslutas och hur hela gruppen tillslut kommer att se ut och en massa annat. Vi får se hur det blir i slut änden ! Nu sitter jag hemma i soffan och väntar på duschen sen ska jag sova! Dör utav trött het...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0