Tisdag 2012-02-07

Hej alla krya där ute!
Önskar då att min hälsa hade velat vara på min sida.. Ligger hemma och kallsvettas med feber, hosta och värsta huvudvärken! Så idag har jag egnat min dag till att krya på mig, går som det går och får hoppas på att jag snart blir helt frisk. Orkar inte med det här längre, blä...
Ska ta och röja undan här lite och sedan dega framför ett par avsnitt utav pretty little liars! Rolig dag va ? mm, ja!
Har även lite bilder åt er från min lördag! Dock orkade jag inte ladda upp alla så jag har satt ihop förfest bilderna och då själva festbilderna i en o varsin bild!
-Förfesten hos Malin-
-Pearly's födelsedags fest-


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0