I'm home alone so it's okay for me to go ninja mode when I hear a noice.

Hjälp... Haaha, jag kommer nog akdrig vänja mig vid detta! Mammas granne är verkligen skum, han måste gå på något. Man kan höra honom ibland, då han typ skriker/sjunger "Lalananalalanananaaaa" och sen utbrister han ett skrik och så hör man en massa saker flyga i golvet, sjukt läskig.. Sen har han en tidens att han öppnar ytterdörren femtio gånger och ska då smälla igen den efter varje gång. Något måste han gå på ? Eller bara njuter av att göra sig illa eller något? .. Ligger här lite smått rädd och panik smsar mamma, hon skrattar bara och tycker att jag är tramsig, "för jag har ju ändå låst dörr vad ska han kunna göra & du kan ju försvara dig måt en tanig kines? -säger hon" " Han kanske bara känner sig ensam" hahaha gulle mamma...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0