Onsdag 2012-02-01

Good Morning February!
Trots att det är studiedag vaknade jag upp något sådär tidigt, runt halv elva kanske. Dock har jag legat och segat fram tills nu men det är la helt ok med tanke på att jag är ledig? Sen har jag legat och surat nu sedan jag vaknat för att vissa människor är så sjukt omogna, det första jag såg när jag kollade på mobilen i morse var ju då ett mms jag fick och jag trodde praktiskt taget att mitt hjärta skulle sluta slå.. Jag ska nu i varje fall ta mig i kragen och ta mig upp ur sängen. Ska in till stan sedan och fixa en del saker så dagen kommer bli mycket bättre än min morgon!

Lättar min dag med bilder som gör mig glad! Sommaren 2011♥
-You never miss a good thing until it's gone.-


Kommentarer
Rebecca

Skönt med studiedag :)

2012-02-01 @ 12:26:07
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0