Måndag 2012-02-13

Dear monday, fuck you. sincerely, the world.
Min dag har börjat bra men ser då inte fram imot att det är ny vecka. Denna veckan blir det bara träning(vilket jag dock ser fram imot) och bara en massa plugg, känner mig så sjukt stressad när det gäller skolan! Ligger ännu en gång bakom som vanligt med allt. Så jag kommer låsa inne mig i veckan tills jag är klar med allt! Rolig vecka va ? ;)
Imorgon är det ju alla♥dag så där blir ett undantag imorgon med allt plugg, måste fixa klart allt för imorgon idag också. Ska fixa en liten bomb överraskning till min älskling! Blir vårat första år vi är tillsammans på alla hjärtans dag(om han nu vill träffa mig..) och vi har ju ändå snart vart tillsammans i tre år? Allt måste bli perfekt! hihi... Kärlek är fint!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0