Lördag 2012-02-11

Efter en redig måltid åker jag strax hem till mor min för en hel kväll med mys med henne och lillebror!
Igår blev det en vild kväll så det kommer vara skönt att bara ta det lugnt ikväll må jag säga .. Vaknade upp av en shock om vart jag var och vad som hände igår, blev ett ganska långt samtal med ronja innan för att reparera minnerna ... Mådde inte så bra idag kan jag ju lova..

Igår åkte vi ju in till stan för dansföreställningen, jag säger då det! FYFAN vad grymma dem vart! Man blir verkligen inspererad satt där och gapade igenom hela showen tror jag .. Efter föreställningen tog jag och Ronja en promenad till en kompis vid högskolan där satt vi med några folk och drack. Sen blev det svart. Punkt










Grymma tjejer!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0