If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.


Usch det har inte vart min dag idag må jag säga.. Allt har bara vänt sig imot mig och så mötte jag på min bror som tydligen hade vart i Halmstad? Han skämdes som bara den vad man märkte men jag hade också skämts om jag bara hade lämnat mina syskon när dem behövt mig som mest, när allt var som svårast och sen bara stöta på dem inne i halmstad.
Jag menar att han klarar av att åka till Halmstad för att träffa en tjej han precis träffat varje helg och inte höra av sig till sin familj och sen bara stöta på hela familjen,
hm.. awkward haha it most sucks to be you!
Jaja jag ska inte klaga han klarar sig nog bra och jag klarar mig allt bra utan han, lite jobbigt dock han vart ju trots allt min närmsta, min bästavän! Men ja, what doesn't kill you makes you stronger ! Nu har jag skrivit av mig lite och ska lägga mig till rätta i sängen och kolla på 90210. Mys


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0