Torsdag 2012-12-20

Hej på er!
 
Idag vart det julavslutning i skolan, frukost mys och film på restaurangen som varje år.. Sista julavslutningen någonsin igen typ! Herre min skapare, om bara ett halv år går jag ut skolan! Studenten wihoo!!
 
Efter avslutningen gick jag till espresso house och tog en fika med Ronja, Emelie, Sandra & Rebecka. Mycket trevligt! Blev en snabb runda i stan med, skulle igentligen köpt de sista presenterna idag men det får bli imorgon istället! Runt halvtvå tiden åkte jag hem till min lillebror i getinge där det bjöds på ännu mer fika och riktig julstämning! Underbart! 
 
Nu är jag hemma, det första jag gjorde vart att gå in i tvätt stugan och började rensa och dona! Idag ska all smuts tvätt bort! (eller hälften i varje fall!!) Om jag har tid och inte blir alldeles för trött mot senare kväll ska jag träffa Andreas en liten stund, Som jag har saknat min bebis!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0