Torsdag 2012-12-13


Eh godmorgon.... Vaknade vid nio och ja.. Kände precis så som på bilden.. Gick lite vilt till med drickandet igår, har precis pratat med rebecka och fått lite minnes återställare hahaa! Men vi hade en awesome kväll som det såg ut, hehe...
Nu börjar jag känna mig bättre i varje fall, ska sätta mig med lite plugg, endast en vecka kvar i skolan ju! Woop woop.. 
 
Ska även kolla resor... Drömde igår att jag vart i värme och njöt, minns bara hur solen stekte på,svalkande vindar, gyllenbrun hy, sand mellan tårna och ett stort vackert hav....
Är så otroligt taggad att ta en sista minuten resa och fly från kylan, efter nyår kanske? Hade inte suttit fel alltså!!  hm..mhh... Nu ska jag eh, ja bye bye. hörs sen! 
Jag igår.. Lussevaka..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0