There are so many people out there who will tell you that you can't. What you've got to do is turn around and say "watch me".


Under början av min uppväxt fick jag höra från min pappa att jag inte ska stanna för något eller någon om det verkligen är något jag drömmer om, vill leva för eller vill ha..
Sedan sex år tillbaka har jag fått höra att jag inte kan och att jag aldrig kommer att lyckas..Senast jag fick höra detta vart idag...
Men lyckas med vad? Jag är ännu ett barn, jag ska misslyckas, jag ska göra fel, jag ska falla ner men jag reser mig alltid upp igen och det är ett tecken på att jag är stark, att jag klarar mig och att jag aldrig ska ge upp om mina drömmar... Vad är mina drömmar nu? Mina dröm är att finna en plats på jorden där jag trivs, där jag hittar något jag är bra på och kan/vill/älskar att göra/arbeta med.. Just nu vet jag inte vad det är, just därför ska jag söka, söka efter platsen som värmer mitt hjärta, ensam eller inte det återstår att se.. 
Jag ska visa att jag inte är den odugliga person du vill få mig att framstå som.. Vänta o se!
 


Kommentarer
Hanna

Puss <3<3<3<3

2012-12-11 @ 18:28:11
URL: http://haannacarlen.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0