The best way to predict the future is to create it.

Eftersom det bara vart soffhäng och käk idag istället för en vända till gymmet som jag lovat mig själv så tog jag tag i lite träning här hemma! Rullade ut min lilla smidiga tränings matta och gjorde en del övningar min sjukgymnast visade mig och beådrade mig göra varje dag för ryggen, och mina hälar men så har det ju inte blivit...
Men gjorde i varje fall dem övningarna och tränade även rumpa och mage så ja lite gjort har jag allt fått! Körde rätt hårt faktiskt! Ibland funkar hemmet helt okej med, bara man har bra musik i lurarna & några vikter så ska allt gå! Nu ska jag fan ner till min vanliga vikt igen! Hej & hå!
 
Nu ska jag hoppa in i duschen sen ska jag sova! Trots att det är lov vill jag inte vända på dygnet, upp rätt tidigt imorgon! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0