Söndag 2012-12-16

Hej på er!
 
Skulle i vanliga fall börjat detta inlägg med "god morgon" men vet ni? Det är då inte en god morgon.. Tror jag ska somna om och vakna upp på rätt sida? hm.. Lite så.
 
Nej men jag ska hoppa in i duschen och fräsha upp mig lite efter gårkvällen, ska in till stan och möta upp Helena och sedan vidare till min bror som har fyllt år. Så lär bli på bättre humör snart! 
 
Vet inte om det är lönt att skriva om min kväll igår? Hade trevligt i början, lite små drygt men stämningen lättade efter ett tag, sedan mot "slutet" då alla andra skulle dra ut, ja då skulle det bli en massa drama och självklart ska jag få ta skiten! Skrattar mest, men med mitt goda hjärta ska jag självklart försöka årdna detta.. Har igentligen ingen anledning? Borde vända ryggen om och gå. Mm ja! 
Trots att alla andra drog ut igår så skulle jag hem i någolunda tid men icke, mötte upp Andreas och Adam, vart med dem en stund sedan kom min skjuts och körde mig hem runt tre tiden. Så vart inte i sängs förens halv fyra typ, döds trött idag!
 
Nej nu ska jag hopp in i duschen! Vi hörs sen. Puss
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0