Julmarknad i Halmstad.

Gud så besviken jag blev på julmarknaden idag... Jag och Rebecka hade förväntat oss lite extra julstämning när vi kom in till torget i stan men där vart endast några få stånd som bara sålde små tråkiga julprynader och ett godis stånd.. Jag vill ha riktig jul med glögg och pepparkaks bjudning, snö, julbelysning, tomtar och ja ni förstår? Vart ju lite av de men hade jag fått bestämma så hade allt vart så överdrivet! ;) 
Affärerna vart i varje fall öppna på stan så vi köpte oss en varsin chai latte och gick runt o kollade lite i butikerna, blev ett par mjukis shorts i en annan färg som de jag köpte i veckan och även likadana sockar i grått! 
PS. Andrea vart med också. DS.
 
Nu ska jag vara duktig och skriva klart ett arbete som jag ska lämna in imorgon! Puss på er 
haha shit vad torra ben jag har... vinter torka? Vill till egypten! någon som hänger på?


Kommentarer
salladshuvve

tönt.. du glömde skriva att ni var med mig också! :(
/din BÄSTA vän

hihuuhhehe <3

2012-12-02 @ 20:41:45
Olivia Kokkedahl

Du måsta flytta på dig :iiiiiiiiiiiiiiiiiiii

2012-12-02 @ 21:02:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0