Lördag 2012-12-15

Idag går mina tankar och böner till er i Newtown♥
 
Det är sjukt vad det ska hända saker i USA nu... Vart är mänskligheten påväg?
Ni kan läsa om det HÄR
God Morgon och förlåt för min dåliga uppdate..... Igår när vi kom hem från Gekås kände jag av en sådan smärta i örat, så har åkt på öroninflamation i höger öra.. Men det hindrade inte mig för mina kvälls planer! Åkte hem till Linnea, Rebecka kom även dit en stund sedan åkte vi in till stan för bio mys! Vilken film såg vi? .. Twiligt Breaking Dawn- Part 2, Igen!! Haha Lite nördar är vi allt, men filmen vart ju så otroligt bra! Efter filmen åkte jag i varje fall hem och somnade till nästan direkt! 
 
Idag ska jag inom stan en runda och köpa en present till en kär vän som fyller år idag! Sedan blir det hem och fix, iväg igen för att fira honom. Tror dock inte jag ska med ut ikväll, med tanke på hur jag mår. Vill inte riskera att det blir värre, får trycka i mig en ipren och vara glad på förfesten istället! 


Kommentarer
Hanna

Gud vad söt du är "Burger King Bettan"! <3

2012-12-15 @ 12:44:19
URL: http://haannacarlen.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0