Söndag 2012-08-12

Efter en hård och sömnlös helg ligger jag nu i hannas soffa med henne och Linnéa och har twilight maraton! 
'
Igår firade vi ju Amelie, kvällen började hemma hos Sara för lite drickande med bara tjejerna senare gick vi in mot stan på en annan förfest hos någon kille dem kände. Vi vart där bara en stund sedan vart det utgång! Resten utav kvällen/natten dansades det runt i stan! Feeeest! 
Blev bara någon timmas sömn inatt igen sedan fick linnea upp mig för att dra till stranden, fyfan har aldrig kännt mig så här sleten förr! Zoombiiee mooode! osv......
Jag har inte fört in bilderna från kameran ännu så ni får lida med mina instagram bilder sålänge! hihuhehe
#Instagoodlookin
#instahot
#instadrunk
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0