Onsdag 2012-08-22

Mår bättre idag! Efter lite tid med mina vänner mår jag alltid bättre, blir mest att jag ligger och deppar om jag är ensam det är då alla tankar virrar runt i mitt huvud. Men jag ska bita ihop och gå vidare från allt negativt! 
.
Idag är det en ny dag och jag mår bra som sagt! Sitter just nu i skolan och har servering efter denna lektion har jag lång håla så där blir det solning för att få tillbaka brännan har blivit så blek!! Ska även försöka dra mig till gymmet och förbränna lite fett så man får lite vettigt gjort.. Ikväll väntar det sig, plugg, plugg, plugg..... Älskar att skolan har börjat!   


Kommentarer
Hanna

<3<3<3

Svar: :* <3
Elisabeth Törnqvist

2012-08-22 @ 22:27:07
URL: http://haannacarlen.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0