Lördag 2012-08-11

Igår vart det fest! Jag, Linnéa och Hanna tog oss till Oskarström för lite festligheter med Killarna från hålan, blev en riktigt lyckad kväll, vi dansade hela kvällen lång och körde på så som vi bara kan! Vi körde på till halv tre tiden sedan åkte jag med Hanna hem, vi vart inte i sängs förens 4-5 kanske? sedan fick man inte så mycket sömn där i mellan till 9 tiden.. Vid nio vart det upp för min del för en runda till frisören, så nu är jag nyklippt och har slingat håret ljusare, blev sjukt nöjd! Tjejen som gjorde mitt hår vart sjukt duktig! Jag fixade håret på Studio silk som ligger vid brogatan!..
'
När jag vart klar där gick jag och mötte upp Mami och Fredrik, jag bjöd på glass och sedan vart det en runda på stan, fick med mig ett par ash boots från rock style, Love♥ 
Nu är jag hemma med Andrea och ska strax fixa iårdning oss för kvällens festligheter, Amelie har ju fyllt 18 så det blir firande ikväll! 
Min fina bror.. Som inte vill vara med på bild?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0