Torsdag 2012-04-19

Hej jag lever!
Trots att det inte känns så... Fick typ någon socker sjuka där ett tag .. haha! Nej men usch, har jobbat i köket hela dagen och det ända jag har gjort är å- dricka Power King, äta chocklad, dricka powerking, äta choklad, dricka powerking o ja osv.. Vart först över hyper och väldans glad så ba sjönk det.. Jag kände mig febrig och svag sen började jag kallsvettas och skaka, andningen blev tung och mitt hjärta bultade, magen krampade.. Nej uscha fy! Skulle igentligen vart på ett tränings pass nu men det skippade vi.. Jag som vart så taggad! Men äsch, att ligga hemma och ta det lugnt är la de bästa nu? Så jag inte typ kollapsar på gymmet liksom! Yeah yeah ska kolla på GG nu och vila lite, men aa som sagt jag lever! Puss och hej, tack för mig!
Jag just nu... He he he


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0