Tisdag 2012-04-03

Gud så skönt med lov det är!
Hade vi inte haft det nu hade jag aldrig vart i liv nu, har fått så svårt att sova. Visserligen har jag vart uppe typ hela nätterna men hur sent jag än lägger mig vaknar jag ändå upp efter bara tre-fyra timmar igen och där efter kan jag inte somna om... Igår kväll blev det en runda till Gabb sen åkte jag och Martina inom en vän här i åled där vi äldade tunna och hade mysigt.. Dock måste alla som vart med tyckt att jag vart världens tråkigaste människa typ...Vart svin tyst hela kvällen/natten, vart sååå trött!
Idag när jag vaknat upp tog jag och Martina en runda inom stan för solning och lite käk, nu är jag precis hemkommen och ska in i duschen och sen blir det förmodligen mys med några vänner!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0