Pastellfärg - Mintgrön



När jag vart hemma hos mamma i Lördes så kom hon med en liten söt virkad topp i färgen mintgrön som hon själv har gjort. Hon sa att hon har tröttnat på att varje gång hon ser mig har jag så mörka och dystra färger på mig+att pastellfärger nu är inne! Så varför inte? Tyckte att toppen vart väldigt fin och jag tycker att mamma är så otroligt duktig så denna kommer jag absolut bära nu till våren/sommaren!
Väldigt dåliga bilder över.. Funderar på att skaffa mig en systemkamera? Kameran jag har nu suger redigt mycket.. Min mobilkamera tar tillockmed bättre bilder...*suck*


Kommentarer
Linnea

Den va jätte fin! :D

2012-04-24 @ 07:54:36
URL: http://liinneeap.myshowroom.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0