Måndag 2012-04-30

God Morgon!
Valborg är det då idag och det är inte bara så att det är en sådan dag för det är även min bästaväns födelsedag! Grattis till min fina vän Andrea på 18 års dagen!
-
He he ja tyckte att jag skulle börja mitt inlägg lite "snyggt"..
Nyvaken och jävlig, vill sova mer men kan inte somna om.. Har då inte fått många timmars sömn inatt. Fick fin besök igår kväll utav Hampus så han vart här ett tag, så jag somnade inte förens runt två kanske? Men det vart trevligt iallafall ..
Jada jada, nu ska jag piggna till! Ut på en morgon runda får det bli, ska bara se om någon utav mina vänner är vakna som jag kan tvinga med ut!
Får bli en repris på denna bild.. Men bara för att hon fyller år och så så otroligt söt på den bilden! Love you ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0