Måndag 2012-04-16

Får påminnelser utav två sötnosar hela tiden om hur kasst jag uppdaterar min blogg så nu tänkte jag göra ett inlägg, tom på ord dock så ett direkt intressant inlägg vet jag inte om det blir.
Jag kan ju ta lite om min helg? Ja, det har vart en redig tjejhelg. Har spenderat både fredag och lördagen med mina bästa tjejer. I fredes vart jag med Linnéa, Hanna, Andrea och Amelie, vi grillade lite och mös framför tv hela kvällen. I Lördes vart vi samma gäng(- Linnea & + Lisa.) Då vi satt hemma hos Amelie och tog ett glas vin, vi dansade och vart glada senare på kvällen gick vi vidare till en annan fest. Nästa gång jag & gänget jag är med tänker dra oss vidare på en fest som inte är förfesten vi håller tänker jag tänka över att dra vidare för jag har alltid mycket mycket roligare på förfesterna!
Ja och nu.. Nu är helgen slut och har en ny skolvecka framför mig.. Ledig på Onsdag och Fredag så jag ska inte klaga.. Jada jada nog skrivet för nuet, hörs senare! Pusss
En liten bildbomb från i Lördes!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0