Fredag 2012-04-20

Blir en lugn fredag!
Skulle igentligen med Linnéa till oskarström på fest men fy jag är så trött och utmattad efter skolan så jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. Så det får bli en lugn fredag för mig, eller snarare sagt en lugn helg över huvud taget. Idag ska jag ha egen tid och bara koppla av! Sen imorgon åker jag hem till mamma då jag ska spendera min kväll/natt där. Himla skönt! Har typ tröttnat på festandet varje helg.. Kanske beror mycket på vart jag festar och på folket som är på festerna också? Jada jada, snart är jag 18 så då kommer jag la vara taggad till tusen! Synd dock att mina tjejer fyller år efter mig... impresip alla mina vänninor fyller år efter mig, buhu..



En bild från förra helgen.
Jag och Amelie♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0