Fredag 2012-04-13

Fredagen den trettonde!
Men än sålänge ingen otur skedd.. Ligger hemma i sängen ner bäddad och kollar på gossip girl, det är det ända jag gör om dagarna nu förtiden tycker jag. Typ.. Beroendeframkallande?
Det blir något avsnitt till sen ska jag göra lite nytta och göra lite arbeten. Om jag lyckat slita mig ifrån gg, vem vet?


Jada jada.. Jag vet, alla blir inte bäst på bild. Men! Älskar dessa foton, inte för att jag på något sett tycker att dem är så överdrivet snygga men gaaassshhh vad kul jag hade den dagen, jag hade så otroligt kul under modevisningen. Hoppas på att man får gå för Jennifers klädkollektion detta året också.


Kommentarer
Linnea

Så jävla snygg!!! Dina ben åååh<3

2012-04-13 @ 12:46:26
URL: http://liinneeap.myshowroom.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0