Torsdag 2011-09-29

*
Sämst på att uppdatera, jag vet! Men vad ska man säg... Det är ju lite min "dagbok" jag skriver om min dag o så, så ett inlägg om min dag är ganska passande tycker jag? Skriver hellre mycket onödigt här i ett inlägg än att`tillexempel uppdatera facebook hela tiden!

Dock tänkte jag inte skriva så mycket nu, jag somnade till runt sju och vaknade igen för en timma sen ungefär och tänkte nu sova igen. Min dag har gått super snabbt, men inget intressant om den. Har vart i skolan som vanligt, det var storköket idag som gällde- Bakade idag vilket var skit kul ända till jag brände mig på bläcket som gjorde SKIT ont! Och nu börjar det bli en vattenblåsa(är livrädd att den kommer spricka...) Efter skolan klippte jag mig, Martina var också med där- hon klippte också sig och slingade utväxten. Trevlans!
Ja... Det var lite om min dag, vi hörs imorgon! Sov sött, God Natt!

AJ! Blivit mycket värre nu *snyft*


Martinas snygga frilla!
-Vi klipper oss hos super duktiga Jenny, hon har vart frisör lärare på skolan jag nu går på! Bästa är att hon bara bor gatan brevid och tar det billigt och man kan nästan klippa sig när man vill vilket är bra nu när jag ska börja sköta mitt hår och försöka klippa mig vart 8-9:onde vecka!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0