Torsdag 2011-09-08

Liggandes på klädhögen i sängen och tänker.. Tänker på just allt möjligt, lite av dagens händelser, vad som ska hända imorgon eventuellt helgen och på vilka bra köp jag gjort denna veckan och hur mycket klädesplagg rikare jag är... Ja jag mår bra!

Idag vart första skoldagen för min del nu i veckan, tiden gick fruktansvärt snabbt och det kändes ju självklart könt! Köpte mig också ett par EasyTone så efter skolan vart det långrunda med Ronja. Vi gick i mer än en timma? Ja vi gick en jävla bit iallafall! Och sen vart det mys framför tv:n svettiga och danna innan min hemgång.
Nu ska jag vika all min tvätt som jag så duktigt slängt på sängen och istället lägga det i min garderob och sedan kolla hur kläderna till imorgon kväll ser ut så att allt blir bra och så.. Och ja! Vad ska jag göra imorgon? Jo min Fina vän Amanda fyllde år förra veckan så imorgon blir det firande med drinkar, dans och fina vänner!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0