Torsdag 2011-09-01

Aj mitt huvud...
Sitter och tänker samt försöker pluggar, läser bloggar konsentrerar mig i låttexterna i låtarna jag spelar och kollar fb.. Lite för mycket för mitt huvud! Men ja vi tjejer kan ju trots allt göra flera saker på en gång- Lite ansträngande ibland bara när man gör allt för mycket tycker man.. Ligger och irreterar mig fortfarande på folket som finns.. Någon idiot vart och rotade i min plånbok idag när jag stod i storköket, så några hundralappar fattigare är jag nu och när/om jag får reda på vem det är blir det sannorligen synd om personen.. Fyfan för er patetiska jävlar!

Nu ska jag slänga bort allt jag håller på med och lägga mig i sängen och kolla på "Pretty Little Liars". Det har kommit säsong 2 och en massa goa avsnitt av programet på http://ch131.com/ nu så det blir ett litet maraton nu tror jag! Ett av favvo programmen!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0