Onsdag 2011-09-28

Lång dag!
Har haft en lång dag med med klass, skolfoto och redigt girl talk med en nära tjeja.. Mys dag!

Det har vart skolan och idag var det skolfoto som gällde, kanske inte min favorit sak men jag blev la hyffsat bra på bilden! När det var klart slutade vi för dagen och jag och Jacob gick lite i affärer, Helt klart någon jag kommer dra ut hädanefter då jag ska shoppa! Nog en av de få jag känner som verkligen gillar att shoppa och har ett sinne för mode, fler killar vore vara sånna haha!

Vid fyra tog jag bussen hem och i åled satte jag och hanna oss och pratade på! Blev även en sväng upp till henne då det blev ännu mer talk. Det är farligt när vi väl börjar prata hon och jag, vi är rediga pratkvarnar när det gäller onördiga saker men det är alltid lika trevligt haha! Nu ligger jag hemma och tänkte slänga på några avsnitt 90210.
Jacob blev sminkad inför skolfotot! Så fint så..



Wawwa med blöjan på huet till fotograferingen, charmigt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0