Måndag 2011-09-26

Sommarn ville nog titta förbi en snabbis idag?

Men nu är hösten tillbaka med ens regn igen.. Det var ju könt med sol så länge det varade men nu kan la iallafall vintern komma? Inte för att vintern för mig är någon så stor hitt men antingen det eller sommarn eftersom då vet man oftast hur dagarna blir, kallt, varmt? ja ni fattar...
Har legat hemma idag efter skolan och jag ska fortsätta koppla av här i lugnet och sen ha en rejäl sovmorgon imon .. Eftersom vi har studiedag! Behövs verkligen! Även om jag nu sover hela tiden(vad jag tycker) så är jag så jäkla seg efter skolan och jag orkar mig knappt ta mig upp på morgonen längre..
Men nu ska jag träna min förbaskade rygg lite och kanske slänger in ett onördigt inlägg igen senare, ciaaoo!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0