Måndag 2011-09-19

Bara för att Hampus sa det... Så ska jag blogga lite hade jag tänkt! Men om något intressant det kan jag då inte säga att det blir..

En bra början att skriva om min helg?!
Det får de bli.. I Fredes vart jag Ronja och Hanna hemma hos Linnéa på tjejkväll. Där bjöds det på tre rätters och sen avslutades allt med Linnéas super drinkar samt med spela och skratt! Så det var den perfekta fredagen efter en jobbig skolvecka! I lördes vart jag hos Linnéa igen men då var det blandat folk då alla hade en trevlig kväll hoppas jag på! Hampus kom hem till mig sent på natten också så då var den kvällen fullbodad. Så ni kan väll själva gissa vad jag gjorde igår? Tillbringade mest tiden i sängen med min fina pojk tills han åkte hem sen vart det heladag i soffan! Mys



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0