Lördag 2011-09-03

Morning!
Kom precis ut från duschen och inte annat än blåmärken såg jag på min kropp... En hel kväll men killarna är då inte bra ! Jag vet inte hur många gånger jag flög i golvet om jag ska vara helt ärlig.. Elakingar!
Men kul hade jag inatt iallafall, först åkte jag ju till oskarström för o träffa Linnéa så vi tog en cider och pratade lite sen drog det vidare till en annan vän och var där till siste bussen hem. Självklart ska jag envisas med att gå och möta Martina på andra sidan Åled också när jag kommit hem så jag kom inte i sängs förens halv 4-4 inatt så jag är en aning trött vid det här laget! Men nu ska jag skynda mig. -Fixa mig, så tar jag bussen till stan halv 9 sen tåget klockan 10 till Gbg. love life! Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0