Inte färdig ännu ...

Jag känner att jag har fått mycket gjort idag! Fixat och donat här i rummet ska bara se till att det om mubleras i veckan, annars har jag gjort mycket! Rensat undan, städat gjort klart några arbeten.. Men jag är inte klar med allt ännu..För dumma mig kom just på att jag har redovisning i Engelska B imorgon och jag har inte gjort något på det, Hjälp! Som tur är så börjar jag inte förens vid halv tio imorgon men ändå?! Jag kan ju inte stanna uppe alldeles för sent så det kan ju bli att jag får gå upp vanliga tiden(kl6) och skriva klart det *suck* Jag gör verkligen allt i sista minuten känns det som, blir så trött på mig själv! he he...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0