Tisdag 2011-10-25

Ser fram emot dagen!
Igår blev jag frågad ifall jag vill jobba några timmar på Lördag så kunde vi dra bort någon timme från vilken dag nu i veckan så det blev ju perfekt! Idag slutar jag klockan fyra så jag hinner även över till 035 för lite dans. Awesome!

Sitter här färdig fixad och klar för att gå, men nej då ska man vänta på att bli körd upp till andra sidan för att jag sedan ska ta bussen därifrån! Det är något som irreterar mig! Bussar... T.ex. 316 tar jag den kommer jag antingen för tidigt och får vänta i kalla stan i en timma innan jag börjar eller så tar jag den som går efter men nej då kommer jag en kvart försent. Så 400 it is! Men sålänge jag får skjuts upp ska jag icke klaga! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0